Lekce body & mind

Powerjóga

Využívá základní prvky z jógy a je zaměřena na rozvoj fyzické i psychické kondice. Cílem je celkové posílení těla a formování postavy.

Pilates

Koordinační, posilovací a protahovací cvičení zaměřené na hluboký svalový systém, pro správné držení těla a správnou funkci páteře.

Ashtanga Vinyasa jóga

Cvičíme zkrácené varianty první a druhé série Ashtanga Vinyasa jógy, jejich kombinace a cvičení pro rozhýbání páteře, kyčlí a ramen jako průpravu pro náročnější pozice. Lekce jsou fyzicky lehce náročnější, ale zdaleka nezáleží na síle či pružnosti. Každý cvičí podle své vlastní dispozice a zaměřuje se na tu úroveň jógy, která je pro něj v dané chvíli nejpodstatnější. Během cvičení zdůrazňujeme relaxaci částí těla, jejichž zapojení není v danou chvíli potřeba, a dále koncentraci na Múlabandhu a dech.

Zdravá záda

Zdravotní cvičení s komplexním mobilizačním a regeneračním účinkem na pohybový aparát. Lekce jsou zaměřeny především na zvýšení a udržení dobré kondice páteře a kloubů, na úpravu svalových dysbalancí, odstranění špatných pohybových stereotypů a na navození duševní relaxace i dobré nálady.

SM systém

Cvičení vyvinuté českým lékařem Richardem Smíškem. Metoda stabilizuje a mobilizuje páteř, je založena na procvičování dlouhých svalových řetězců ve tvaru spirál, které protahují páteř směrem vzhůru a vyrovnávají ji do centrální osy. Lekce se skládá z posilování, protahování a nácviku koordinace pohybu. Cvičení slouží k prevenci a léčbě problémů s páteří. Základní pomůckou při cvičení je elastické lano využívá se také balanční podložka a pro náročnější cviky pak dvojice opěrných tyčí.

Otevírací doba

Po-Pá  6:30 - 22:00
So 9:00 - 20:00
Ne 10:00 - 22:00