Lekce kondiční a silově kondiční

Zarezervujte si své místo a využijte pro vstup některou z našich permanentek

Pokud zatím nemáte svůj online profil, můžete se registrovat a začít využívat všech výhod (nákup permanentek, rezervace lekcí a wellness aj.). Po registraci můžete pokračovat rovnou na svém profilu nebo se vrátit zpět na tuto stránku a využít jednoduchého rozcestníku níže.

Rezervace místa  Skupinovky 1 měsíc  Skupinovky 3 měsíce  Skupinovky 6 měsíců  Skupinovky 12 měsíců

Pokud si chcete dopřát permanentku i s wellnes aktivitami, podívejte se na naší celou nabídku :-)

TRX

TRX (Total - body Resistence Exercise) byl vyvinut předními lékařskými a sportovními kapacitami speciálně pro americké vojenské a speciálními jednotky. Skupinové cvičení na závěsném systému nabízí propracovaný moderní funkční trénink s vlastní vahou.  

TRX kardio

Lekce je vedena metodou HIIT (intenzivní intervalový trénink), která je zaměřená na střídání maximální a nízké intenzity zatížení. Takto intenzivní trénink podpoří kardiovaskulární systém a redukuje hmotnost při zachování stávající svalové hmoty. Zlepší vaši tělesnou zdatnost a kondici. Tělo rychle spaluje tuky, endorfiny se vyplaví a vy se budete cítít skvěle.

Flowin

Flowin je cvičební nástroj a tréninkový koncept zároveň. Je složen z velké podložky a sady malých destiček pro ruce, nohy a kolena. Je to ideální pomůcka pro formování postavy, ale i silový a kardio trénink. S Flowinem může cvičit úplně každý, neboť cvičíte pouze s vahou vlastního těla a zátěž regulujete rozsahem pohybu.

Kruhový trénink

Tréninková metoda pro rozvoj fyzické kondice a formování a posílení celého těla vhodná pro muže i ženy. Variabilní cviky komplexně zapojují většinu svalových skupin v těle. Cvičení přispívá ke zvýšení odolnosti těla vůči úrazům a aktivuje oslabené svalstvo, zejména pak hluboký stabilizační systém/core/střed těla. Jednotlivé cviky jsou prováděny v rychlém sledu ve vyšší tepové frekvenci pod dozorem zkušeného lektora. Cvičení s vahou vlastního těla i pomůcek (expandery, fitball, bosu, flowin ad.) Součástí tréninku je zahřátí (kardio), dynamický strečink a na závěr statický strečink.

Intervalový trénink - HIIT

Vysoce intenzivní intervalový trénink (anglicky High-intensity interval training, HIIT) je druh cvičení, při kterém se střídá cvičení (interval) o vysoké zátěži se cvičením o nízké zátěži či s úplným odpočinkem. Zásadní výhodou tohoto tréninkového konceptu je to, že ke spalování tuku nedochází pouze při cvičení, ale i po něm.

Břišní pekáč

Lekce, při které se zábavnou formou soustředí především na posílení problémových partií - svalů břišních, hýžďových a svalů pánve. Správným cvičením nejenže spálíte nadbytečné kalorie, ale především pomůžete odstranit svalové dysbalance, které mohou způsobovat další potíže.

Ranní express

Jedná se o posilovací cvičení zaměřené na celkový rozvoj kondice. Cílem cvičení je zapojit všechny svalové skupiny. Komplexního zapojení je docíleno cvičením s vlastní vahou, kdy se do tréninku často zapojují pomůcky jako je TRX, BOSU nebo expandery. Docílíme tak všestrannému rozvoji pohybových schopností.

Kondiční kickbox

Kopy, údery, technika – ve dvojicích nebo na pytel spojený s kondičním zahřátím na začátku a posilováním na závěr.

Nejedná se tedy o vedenou skupinovku, kdy by každý bušil a kopal hlava nehlava do pytle, ale skutečně se naučíte jak se krýt a jak “kickboxovat“.

Na trénink může přijít i fitness začátečník, ale je fajn, mít alespoň nějakou kondičku a chuť dát si do těla.

Jediné omezení je zdravotní problém s fyzickým aparátem – pokud máte problémy s koleny nebo kyčlemi, měli byste se poradit se svým ortopedem, jestli je pro vás takové trénink vhodný.

Co mít s sebou? Klasika – ručník, pití, sportovní oblečení (triko, legíny/kraťasy/tepláky) netřeba nic speciálního, jen ať je to pohodlné a můžeš v tom zvedat nohy do vysokého kopu ;). Čistou obuv k přezutí, ale můžeš cvičit i bos/v ponožkách.

Boxerské rukavice – pokud je nemáš, rádi ti je za pár korun půjčíme u nás. Pokud chceš poradit s výběrem, určitě napiš a nebo se poraď na lekci s trenérkou. Pokud máš, tak si klidně vezmi chrániče na zuby, bandáže a jakékoli další vybavení na bojové sporty.

Otevírací doba

Po-Pá  6:30 - 22:00
So 9:00 - 20:00
Ne 10:00 - 22:00