Lekce kondiční a silově kondiční

TRX

TRX (Total - body Resistence Exercise) byl vyvinut předními lékařskými a sportovními kapacitami speciálně pro americké vojenské a speciálními jednotky. Skupinové cvičení na závěsném systému nabízí propracovaný moderní funkční trénink s vlastní vahou.  

TRX kardio

Lekce je vedena metodou HIIT (intenzivní intervalový trénink), která je zaměřená na střídání maximální a nízké intenzity zatížení. Takto intenzivní trénink podpoří kardiovaskulární systém a redukuje hmotnost při zachování stávající svalové hmoty. Zlepší vaši tělesnou zdatnost a kondici. Tělo rychle spaluje tuky, endorfiny se vyplaví a vy se budete cítít skvěle.

Flowin

Flowin je cvičební nástroj a tréninkový koncept zároveň. Je složen z velké podložky a sady malých destiček pro ruce, nohy a kolena. Je to ideální pomůcka pro formování postavy, ale i silový a kardio trénink. S Flowinem může cvičit úplně každý, neboť cvičíte pouze s vahou vlastního těla a zátěž regulujete rozsahem pohybu.

Kruhový trénink

Tréninková metoda pro rozvoj fyzické kondice a formování a posílení celého těla vhodná pro muže i ženy. Variabilní cviky komplexně zapojují většinu svalových skupin v těle. Cvičení přispívá ke zvýšení odolnosti těla vůči úrazům a aktivuje oslabené svalstvo, zejména pak hluboký stabilizační systém/core/střed těla. Jednotlivé cviky jsou prováděny v rychlém sledu ve vyšší tepové frekvenci pod dozorem zkušeného lektora. Cvičení s vahou vlastního těla i pomůcek (expandery, fitball, bosu, flowin ad.) Součástí tréninku je zahřátí (kardio), dynamický strečink a na závěr statický strečink.

Intervalový trénink - HIIT

Vysoce intenzivní intervalový trénink (anglicky High-intensity interval training, HIIT) je druh cvičení, při kterém se střídá cvičení (interval) o vysoké zátěži se cvičením o nízké zátěži či s úplným odpočinkem. Zásadní výhodou tohoto tréninkového konceptu je to, že ke spalování tuku nedochází pouze při cvičení, ale i po něm.

Břišní pekáč

Lekce, při které se zábavnou formou soustředí především na posílení problémových partií - svalů břišních, hýžďových a svalů pánve. Správným cvičením nejenže spálíte nadbytečné kalorie, ale především pomůžete odstranit svalové dysbalance, které mohou způsobovat další potíže.

Ranní express

Jedná se o posilovací cvičení zaměřené na celkový rozvoj kondice. Cílem cvičení je zapojit všechny svalové skupiny. Komplexního zapojení je docíleno cvičením s vlastní vahou, kdy se do tréninku často zapojují pomůcky jako je TRX, BOSU nebo expandery. Docílíme tak všestrannému rozvoji pohybových schopností.

Piloxing

Piloxing je vzrušující cvičební program, který unikátním způsobem spojuje výkon, rychlost a hbitost boxu s osvěžujícími tanečními pohyby a cíleným tvarováním. Lekce jedinečným způsobem zapojuje prvky z pilates. Útočí na vaše tuky, tvaruje svaly a soustřeďuje se na váš core. Formát lekce zaručuje zábavu, výzvu i cílený efekt. 

Kondiční kickbox

Kopy, údery, technika – ve dvojicích nebo na pytel spojený s kondičním zahřátím na začátku a posilováním na závěr.

Nejedná se tedy o vedenou skupinovku, kdy by každý bušil a kopal hlava nehlava do pytle, ale skutečně se naučíte jak se krýt a jak “kickboxovat“.

Na trénink může přijít i fitness začátečník, ale je fajn, mít alespoň nějakou kondičku a chuť dát si do těla.

Jediné omezení je zdravotní problém s fyzickým aparátem – pokud máte problémy s koleny nebo kyčlemi, měli byste se poradit se svým ortopedem, jestli je pro vás takové trénink vhodný.

Co mít s sebou? Klasika – ručník, pití, sportovní oblečení (triko, legíny/kraťasy/tepláky) netřeba nic speciálního, jen ať je to pohodlné a můžeš v tom zvedat nohy do vysokého kopu ;). Čistou obuv k přezutí, ale můžeš cvičit i bos/v ponožkách.

Boxerské rukavice – pokud je nemáš, rádi ti je za pár korun půjčíme u nás. Pokud chceš poradit s výběrem, určitě napiš a nebo se poraď na lekci s trenérkou. Pokud máš, tak si klidně vezmi chrániče na zuby, bandáže a jakékoli další vybavení na bojové sporty.

Otevírací doba

Po-Pá  6:30 - 22:00
So 9:00 - 20:00
Ne 10:00 - 22:00